summary: elektronicke bankovnictvi

MUDr. Vítězslav Podivínský daktari.podivinsky na unet.cz
Čtvrtek Květen 23 15:18:53 CEST 2002

Dne čt 23. květen 2002 09:18 jste napsal(a):

> Lidi, pojdme s tim neco udelat. Kdyz budeme
> mlcet, mohou nas ignorovat, protoze o nas
> vi jen programatori. Ale az se podpory Linuxu
> zacneme dozadovat na infolinkach, muze se
> o nas dozvedet vedeni a zeptat se, proc
> jejich banka odmita cast zakazniku.

Zkusil jsem na scob, od te doby mrtve ticho od tzv. hotline linky, asi se
boji...nebo jsou lini...zaplaceni Billem?-((

> Pokud vam to neni jedno, napiste email s dotazem
> na podporu Linuxu do vsech bank. Mozna jsem naivni
> idealista, ale odmitam se jen tak vzdat.

To ja taky- navrhnete JAK? Ja dal dotaz e-formou, proste jako bych nebyl...
Jeste se mi vysmali!

--
Daktari
Debian Linux

MUDr. Vítězslav Podivínský        http://www.podivinsky.cz
Za Moštěním 221                      tel/fax: 00420464618355
57001 Litomyšl                                 ICQ: 38405650
Czech Republic