summary: elektronicke bankovnictvi

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Úterý Květen 28 10:23:31 CEST 2002

Dobry den,

On Thu, May 23, 2002 at 03:18:53PM +0200, MUDr. Vítězslav Podivínský wrote:
> Dne čt 23. květen 2002 09:18 jste napsal(a):
>
> Zkusil jsem na scob, od te doby mrtve ticho od tzv. hotline linky, asi se
> boji...nebo jsou lini...zaplaceni Billem?-((

O CSOB jsem tu uz IMHO psal: problem je v tech jejich kartach,
ktere se nepouzivaji jen jako nosice certifikatu, ale samy
sifruji. Obratil jsem se primo na firmu, ktera pro CSOB dodava
karty, ctecky a SW pro spolupraci s prohlizeci a bylo mi receno,
ze na podpore pro Linux se pracuje: spociva pry v jakychsi
knihovnach, pomoci kterych bude Netscape (nevim, v jake verzi)
schopen se cteckou komunikovat, tj.: poslat do ni data
k zasifrovani, vyzvednout si je a odeslat, stejne tak
s rozsifrovanim. Podle pracovnika one firmy planuji v lete
zkusebni provoz a na podzim by to snad melo uz chodit.

Zdravi
Honza Marek