Ati-radeon

djiri na centrum.cz djiri na centrum.cz
Čtvrtek Květen 23 19:21:17 CEST 2002

Preji dobry den
Mam nekolik dotazu ohlednw graf karty ati radeon 7000 (radeon VE)
Nainstalovany RedHat 7.3 .
Prvni problem je ten ze pri spusteni Xek se mi netahne modul DRI,
v pripade ze pouziji zkompilovane jadro z instalace, kdyz jadro
prekomluju a zadam tam podporu DRI a kompilaci modulu pro XFREE4.1
( v make config), tak s nim to chodi ale ten je chybovy, hrouti
se mi s nim Xa , skousel jsem DRI stazeny z
http://dri.sourceforge.net
 a na mandrake 8.1 , tam to chodilo.
Druhy dotaz , jak s radeon na tvout.
Treti - skousel jsem X pres fbdev,kdyz jsem natah modul radeonfb
obevilo se mi ze mam pripojeny dva monitory (druhy tv), potud v
poradku, ale pri spusteni Xek mi sel monitor do usporneho rezimu
jena na tvaut nejaky nezesichronizovany cmouhy (ty tam byly i v
text rezimu) taky bych se rad zeptal jak nastavit fb aby mi
zobrazoval na TV.

Predem dik.
Jiri Dvorak

Bonus 1000 Kč k úroku 3,5 % má pro Vás Oranžové konto od ING. Založte si Oranžové konto na 0800 159 159 nebo na http://user.centrum.cz/redir.php?url=http://www.ing.cz