Jak pracovat se soubory vetsimi nez 2GB ??

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Čtvrtek Květen 23 18:28:53 CEST 2002

| Odesílatel: Nick Than <thanui na post.cz>
| Potřeboval bych dělat zálohy velkých disků ( 60GB ) a ukládat je vždy do
jednoho souboru ( to není podmínkou,ale struktura je příliš větvená ) na
druhém disku ( 80GB ).

| Podařilo se mi 2.disk převést a namountit pod XFS,takže předpokládám,že
fs nebude problém.
| Při pokusech s MidnightCommandrem a postupným přikopírováváním do 1
souboru jsem se vždy dostal pouze na velikost 2047MB a potom následuje
hláška : File size limit exceeded
| Pokud jsem chtěl použít tar : pak to jen dalo error a konec
|
|  Využívám RedHat 7.3 a jádro 2.4.18-SGI_XFS_1.1 byl bych vděčný za každou
radu.

1. dd if=/dev/hda of=/dev/hdb
2. možná půjde dump/restore jako sooubor dát /dev/hdb