ntop a chybejici crypt.h

Petr Šimeček petr na diakoniecce.cz
Čtvrtek Květen 23 23:36:09 CEST 2002

Dobry den,

snazim se zkompilovat ntop, ale stale narazim na fakt, ze nemam crypt.h

Konkretne to vytuhne pri ./configure na nasledujici hlasce:
Step 5. Looking for required system libraries....

checking for dlopen in -ldl... yes
checking for backtrace in -lc... yes
checking for crypt... no
checking for crypt in -lc... no
checking for crypt in -lcrypt... no
configure: error: you need the crypt library to build ntop

Jedna se o osekany RH 7.2. Pokud pouziji rpm balicek ntopu, nema tuto
knihovnu:
libcrypto.so.2   is needed by ntop-2.0.99RC1-20020517

Muj problem je, ze nevim, odkud ji vzit. Zkousel jsem z ftp.gnu.org
kompilovat ruzne zdrojaky, ktere jsem vyhledal jako pribuzne, postupoval
jsem podle kroku (na jinem stroji mi to v pohode bezi - treti radek tam jiz
byl "checking for crypt in -lcrypt... yes" :)... Autor mi doporucil provest
pres CVS resync, to jsem udelal, mam kompletni obraz, stale to ale nebezi
(necekal jsem zmenu, ta knihovna je externi..).

Pokud se ji snazim ruzne vyhledavat, vse me smeruje na glibc, to ale mam OK
nainstalovane...

 Nemate nekdo radu?

Diky moc,

Petr Simecek