HSF Softmodem nefunguje

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Čtvrtek Květen 23 22:25:32 CEST 2002

| Odesílatel: Pavel Just <just na ais.cz>
| Hlášku o podporovaném kodeku snad chápu, ale k čemu je pak modul
| ac97_codec ? Případně, můžu nějak ovlivnit chování modulu hsfserial ?
| Stránky na http://www.mbsi.ca jsem četl, ale ...

No jenom jestli Intel potichu nedotáhl několik let (8) "potopenou" vizi NSP
(native signal processing), kdy třeba "modem" bylo jenom úrovňové
přizpůsobení ke zvukovce + konektory. Kvůli NSP měl problémy s nějakou
malou bezvýznamnou firmou, která to vymyslela (a intel vydával za své) -
nevím co se s ní stalo - nakonec se spousta věcí z filozofie NSP objevila v
DirectX M$ (v podstatě DX je jen nepovedený NSP). Mimochodem NSP fungovalo
na P-60 s 33,6k SW modemem, přehrávalo 6 oken různého videa i audia (vše
bez HW podpory, jenom CPU! - víc se jich při předvádní nevešlo na monitor),
renderovalo pohyblivé drátové 3D objekty v realtime atd.

Přiznám se, vývoj HW jde poslední dobou mimo mne, neboť se takovými
hovadinami co se teď dělají odmítám zabývat a když někdo chce poradit,
radím vždy externí modem, nebo plnohodnotný interní (pokud ho sežene).
Fakt, před 5 lety byly počítače ještě slušné kousky které vydrží ještě
několik let, potom to začalo prudce upadat Mimochodem, 386 z roku 89 jede
DODNES (tenkrát ale byla skoro za půl melounu)!

Omlouvám se.

Zdraví JL.