Kernel source- dlouhe

Peter Ronai peter.ronai na dionach.com
Pátek Květen 24 15:23:57 CEST 2002

> komponenet a relaci nad nimi). Tedy co je lepsi?
> 1 Pouzit jadro od distributora, patchovat ho danym driverem. Odtud obava, za
> se patche budou spatne snaset a predesla otazka kdo s kym .

Ja by som skusil pouzit jadro od distributora ak sa da a pokial patch
nie je exoticky. Zas ale narazame na problem, tak ako ostatne aj minule,
ked ste polozil otazku, ze treba trosku poznat podhubie aby clovek vedel
tie ktore patche klasifikovat. Prirovnal by som to k vyberu komercneho
softu na backup - su tu rozne a maloktore ma moznost clovek v praxi
poriadne otestovat nez si ich zakupi. Aj ceny su rozne a vsetkeho toho
je nepreberne mnozstvo. Nakoniec si aj tak treba vybrat a aby ten vyber
bol k comusi treba poznat cosi neoficialnych info.

> 2. Pouzit vanilla kernel, opatchovat ho a riskovat, ze bude chybet neco
> velmi duleziteho, a opet bude hrozit nefunkcnost, ztrata dat nebo velke
> bezpecnostni riziko. Odtud otazka na "povinne patche" - tak, jak je uvadeji
> proprietalni clones UNIXu.

treba testovat
aspon trochu
ak nie tak vela riskujete

> 3. Doplnkova otazka: Lze pouzit kernel (bzimage ev. modules), zkonfigurovany
> na jedne distribuci (RH) na jine (napr Slackware nebo Debian)?

samozrejme ze hej
system sa rozbehne a je pravdepodobne ze vsetko pojde ok
zase raz je dobre to otestovat
plati ale ze linux, ako jadro je to co distra spaja dokopy a dava im
meno
BSD ma *rozne* jadra pri roznych distrach

> 4. Co si myslet o iniciative Linux From Scratch ?
> Zaverem podotykam, ze se mi jedna o profesianalni nasazeni serveru, tedy
> urcite ne na hrani her.

Clovek sa pri tom vela nauci ale je otazne kto vsetko si to moze dovolit
stavat pre serioznu prevadzku

dz