Jak pracovat se soubory vetsimi nez 2GB ??

radek_sedmak na eurotel.cz radek_sedmak na eurotel.cz
Pátek Květen 24 14:26:12 CEST 2002

To neni ani tak primo omezeni jadra jako platformy tim myslim Intel 32bit.
2GB na file je omezeni vetsiny 32bit unix OS. Kdysi jsem kdesi cetl ze
existuje patch do 32bit kernelu kterej toto resi. Mozna enterprise kernel
od RH ? Napriklad HP-UX taky do verze 10.20 ( myslim ) pro 32bit mel
omezeni na 2GB nyni kdyz jedu na 64bitech tak tam je teoreticka hranice 4TB
pokud se nepletu. Jinak spousta aplikaci neni schopna pracovat se soubory
vetsimi nez 2GB. Takze treba i tar na HP-UX11 si vylame zuby na soubory
vetsim 2GB.
Takze se to musi obchazet takovejma trikama jako napriklad cat
FileMoreThan2GB | tar -cf -  atd...

Bye Sam

To mne bude take zajimat, jestli to neco umi ...
Jirka