Jak pracovat se soubory vetsimi nez 2GB ??

Pátek Květen 24 17:17:45 CEST 2002

On Fri, May 24, 2002 at 02:26:12PM +0200, radek_sedmak na eurotel.cz wrote:
> To neni ani tak primo omezeni jadra jako platformy tim myslim Intel 32bit.
> 2GB na file je omezeni vetsiny 32bit unix OS. Kdysi jsem kdesi cetl ze
> existuje patch do 32bit kernelu kterej toto resi. Mozna enterprise kernel
> od RH ?
Netreba.

> Bye Sam
>
> To mne bude take zajimat, jestli to neco umi ...
Takze este raz: staci na to jadro 2.4 a nie prilis stare glibc (odhadom tak
tak 2-3 roky). Pri praci so suborom musia ale programy pouzivat lseek ci jaxa
to vola. Bezne programy s tym problem nemaju. MC to nevie zrejme z uz
spomenuteho dovodu pomaleho vyvoja. Perl to defaultne nevie tiez ale staci
prekompilovat s -Dneviemco a potom to ide. tar, gzip, dd atd s tym problemy
nemaju. S NFS a sambou si isty niesom. Co sa tyka fs, ext2 aj ext3 s tym idu,
ine som neskusal.

> Jirka
Bye,

               I believe the technical term is "Oops!"