ANNOUNCE: APT pro RPM na ftp.linux.cz

Pátek Květen 24 23:02:53 CEST 2002

On Tue, 21 May 2002, Marcel Kolaja wrote:

> Přesně tak. Pánové, pokud chcete v tomto flamu, který neřeší žádný problém
> v GNU/Linuxu, pokračovat, přesuňte se, prosím, do talk na linux.cz.
> V Meta-FAQ konference talk na linux.cz je tuším napsáno, že se do ní budou
> přesunovat diskuze z linux na linux.cz. Tak se adminové čiňte (Pavle,
> Yenyo?).

Obstrukce kolem GPL jsou veci, ktere se Linuxu a GNU dotykaji velmi tesne.

Rekl bych, ze je to pro Linux zivotne dulezita zalezitost.

Pokud jsem si vsiml, do flame jsem mel daleko, protoze jsem uvedl
konkretni problem a take duvody, ktere me k tomu vedly. Pokud by obstrukce
kolem zdrojaku mel delat kazdy distributor, muzem to rovnou zabalit
(komercni argumenty neberu, protoze kdo chce zachazet s GPL SW, musi se
prizpusobit a mel by se chovat spise slusneji, nez zadaji jakasi pravidla
zavedena zvykem).

Jestli jsem si pak pozdeji dobre vsiml, bez argumentu byly zejmena
odpovedi, ktere napadaly moji stiznost (presun do jakesi zvanici
konference neni zadny argument a Yenya ty bezpredmetne narazky take velmi
dobre komentoval).

Prosim, nemyslete si, ze problem se vyresi tim, ze se zamete pod koberec
(tj. at si kdo chce rika v nejake flame-like konferenci, hlavne kdyz se to
prilis nedotkne bozske SuSE) a vsimnete si prosim, ze tzv. flame dal
nerozvijim (tj. neochazim od puvodniho tematu) a nesnazim se prenest
cokoliv do osobni roviny (na rozdil od vyse zminenych prispevku).

--
                        Milan Keršláger
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz