Poptávka po originálním ".config" ze SuSE 8.0

Neděle Květen 26 20:46:18 CEST 2002

On 26 May 2002, Cejka Rudolf wrote:

> Konferenci vidim pres news a vidim jen toto:
>
> n_petr na seznam.cz - pá, 24 kvě 2002 14:05:13 (dotaz)
> milan.kerslager na pslib.cz - so, 25 kvě 2002 14:26:28 (odpoved na dotaz)
> Pavel na janik.cz - so, 25 kvě 2002 23:27:30 (podekovani)
> milan.kerslager na pslib.cz - so, 25 kvě 2002 23:47:25 (no comment)
>
> Nerozumim, nechapu. Muze mi tohle nekdo vysvetlit? Predem moc diky.

Pokud http://www.linux.cz/lists/archive/linux/151716.html je podekovani,
pak zacinam mit vazne obavy, ze se nemame o cem bavit.

Cele to zacina jiz nekde zde (a prolina se tim porad jeden a ten samy
problem):

Oznameni (Yenya) o apt pro rpm:
http://www.linux.cz/lists/archive/linux/150927.html

Tohle (Janik) se da snad mirne oznacit jen za "dezinformaci":
http://www.linux.cz/lists/archive/linux/150934.html

Zde je moje reakce:
http://www.linux.cz/lists/archive/linux/150989.html

Doplnujici komentar s dalsi otazkou (Yenya), otazka nikdy nezodpovezena:
http://www.linux.cz/lists/archive/linux/151095.html

Zde nekdo narazi na neexistenci zdrojaku (dalsi thread):
http://www.linux.cz/lists/archive/linux/151695.html

Kvuli odkazu na neexistenci zdrojaku jsem oznacen jako neobjektivniho
(Janik), pokud tedy dobre rozumim cesky, ze ano:
http://www.linux.cz/lists/archive/linux/151716.html

To uz se zacinam divit:
http://www.linux.cz/lists/archive/linux/151717.html

Zde (Cejka) komentuje puvodni thread:
http://www.linux.cz/lists/archive/linux/151709.html

Zajimave je, ze ted tvrdi, ze nevi, kde to zacalo a kde ze byla ta prvni
nepravda. Bud jsem blazen, nebo tady nekdo neumi cist a z cista jasna
oddeluje dva ruzne thready, ktere pred tim osobne (!!!) spojil dohromady.

Nebo ze by se najednou "jaksi" nehodilo, ze to byly thready dva? To se
vazne musi v tehle konferenci postupovat zpusobem, kdy se zamerne neco v
komentujicim prispevku zamlcuje a vyrabeji se tak absurdni prispevky (kde
se nakonec dozvim, ze jsem si to cele asi vymyslel [???] nebo dokonce, ze
jsem to cele zacal [???!!!] s cilem "nekoho" poskodit "krikem", kdyz "mi
to k nicemu neni"???

Tohle zacina byt vazne zoufalost.

--
                        Milan Keršláger