Poptávka po originálním ".config" ze SuSE 8.0

Pondělí Květen 27 05:05:05 CEST 2002

Dňa 26. máj 2002 o 20:46, Milan Kerslager napísal(a):

> Cele to zacina jiz nekde zde (a prolina se tim porad jeden a ten samy
> problem):

milane. vazim si tvoje prispevky, ktore nie su vyslovenou flamewar.
zial, tie s nametmi a rozvyjanim flamewar su v poslednom case vo velmi
vyrazne vacssom zastupeni. za "vznesene" idealy si ochotny sa hadat do
krvi a aj napriek tomu ze si o svojej pravde presvedceny a mas pre nu
dobre argumenty nedokazes sa zdrzat a pokracujes v tom co sam nemas rad.
potom sa obcas stratis vo svojich monologoch a stracas objektivitu.

> Oznameni (Yenya) o apt pro rpm:
> http://www.linux.cz/lists/archive/linux/150927.html

toto bol povod diskusie a nezavanal ziadnou narazkou. zaujimava vec,
ktora moze sluzit dobrej veci. bola pomerne sucho a jasne ponuknuta
k pouzivaniu.

> Tohle (Janik) se da snad mirne oznacit jen za "dezinformaci":
> http://www.linux.cz/lists/archive/linux/150934.html

pavel si dovolil pripomenut, ze distribucie maju svoje vlastne nastroje
a ze sa pouzivaju v podstate na to iste, navyse nativne.

> Zde je moje reakce:
> http://www.linux.cz/lists/archive/linux/150989.html

!!! redhat bol napadnuty. nebolo spomenute up2date, ajajaj. uz je tu
dovod na 33! riadkovu reply, ktora okrem spomenutia up2date, co bola
jedina relevantna informacia, na 2!! riadky. cudujem sa, ze napriklad aj
PLD, alebo Mandrake neboli napadnuti za "vykradnutie" rpm z redhat
distribucie....

> Doplnujici komentar s dalsi otazkou (Yenya), otazka nikdy nezodpovezena:
> http://www.linux.cz/lists/archive/linux/151095.html

toto je uz ciste zaslepenie plamenmi "diskusie".. odpovede existuju a su
zdokumentovatelne:
http://www.linux.cz/lists/archive/linux/151099.html
http://www.linux.cz/lists/archive/linux/151103.html
ktore boli asi posledne ciste axaktne technicke bez akychkolvek narazok,
k teme a subjectu.

dalsie maily nestoja za komentar. su zbytocne a pre zbytok konferencie
zatazujuce a nic neriesiace (dovolte, ze som sa pasoval za "hovorcu"
konferencie).

ad: napadnutie servera SuSE. (pol roka?) po neprijemnej veci, ktora sa
ucicikala nejasnymi vyjadreniami (aj to je moznost ako komentovat istu
udalost: https://www.linux.sk/article.php?sid=34) vytahovanie takychto
otazok nie je celkom na mieste, imho. stalo sa, zainteresovani si zobrali
urcite ponaucenie, nezabilo ich to, ale posilnilo ( tak to zvykne byt;) ),
takze to nechajme tak, pretoze sa v skutocnosti nic katastrofalne z sirsieho
hladiska nestalo. ano, niekto moze mat z toho dlhodobejsiu radost, lebo
"skoradost je najlepsia radost" a stale dokola vytahovat veci, ktore patria
pomaly k folkloru.

--
Linux 2.4.18-16mdk
Mandrake Linux release 8.3 (Cooker) for i586