SuSE, zdrojaky, GPL, .config atd...

Neděle Květen 26 21:14:52 CEST 2002

On 26 May 2002, Cejka Rudolf wrote:

> Protoze nevim, na co vic bych jeste mohl reagovat. Kdyz neco napisu,
> reagujete jen na vybrane casti, a to jeste casto velmi prekroucene.
> Na zbyle odpovedi nejdriv musim pockat, jinak nelze pokrocit dal.
> Tohle nechapete, nebo jen nechcete chapat? I tak si ale myslim, ze
> svymi dlouhymi odpovedmi jen zbytek konference obtezuju, a ze to
> nikoho vubec nezajima, stejne jako prispevky, na ktere odpovidam.

Jak tak koukam, zajima Vas pouze to, jak prechazet od technickych
zalezitosti o osobnim utokum. Vas dopis je jich plny a neverim, ze to
nedelate schvalne.

Narazite na city a sam s nimi mavate jak s rudou fangli pred bykem v
arene. Cetl jste to vubec po sobe nebo to ma byt nejaka agitka?

Jak se muzete tvarit jako mravokarce, kdyz sam snizujete k tomu, z ceho
nekoho obvinujete?

Jak se muzete zastitovat "nezodpovezenymi dotazy", kdyz sam o odpovedi ani
nestojite a sam zde prinasite svoje pravdy? Jak muzete z toho sameho
obvinovat sveho spolurecnika, kdyz to sam delate?

Nebo se spolehate na to, ze upadnu do osobnich utoku a urazek a Vy budete
jako vitez kricet - vidite, on nechtel odpovedet? Proc prebijite ty svoje
"technicke zalezitosti" vasnemi a osobnim napadanim?

Jak se muzete vydavat za nestranneho, kdyz obhajujete (a navic velmi
zvlastnimi argumenty) neco, co se zcela jasne posunuje od obvyklych
zvyklosti smerem, ktery neprinasi vice, ale mene (nez pro naplneni GPL
delame a delaji ostatni)?

To uz neni zoufalost, to je hruza. Ja koncim, protoze konec uz neni pro
mlhu ani videt. Klidne si to vysvetlete jako moji neochotu Vam odpovedet.
Odkazu Vas na archiv konference. Vic, nez jsem rekl, uz proste nemohu,
protoze bych se znovu a znovu opakoval a jeste vice vzdalil od puvodniho
tematu.

--
                        Milan Keršláger
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz