Paragon Ext2FS 2.5 Anywhere version 2.5 ?

n_petr na seznam.cz n_petr na seznam.cz
Pondělí Květen 27 00:52:47 CEST 2002

Ahoj,
zkoušel jsem Paragon Ext2FS Anywhere version 2.5, abych viděl Ext2 pod WinXP
a mohl na ni zapisovat. Zjistil jsem ale, že velikost v MB je zhruba o 1/3
větší, než je sprvně pod linuxem. To platí i o volném místu.

Horší však je, že když jsem zkoušel prolézat nahrané soubory a adresáře z
WinXP pod linuxem v Midnight Commanderu, tak na mě vyskakovaly červené
hlášky, že je soubor moc veliký, a že nelze zobrazit.

Mám tomu rozumět tak, že tento komerční software za těžké $ stejně nepracuje
s Ext2 korektně nebo alespoň tak spolehlivě jako můj SuSE linux ? Máte s tím
nekdo zkušenost ? Nebo jsem mohl někde udělat chybu ?

Díky, Petr Novák <n_petr na seznam.cz> ... ;-) žabák v linuxu (-;

PS: Potřeboval bych mít totiž jednu partition, na které bych sdílel data z
linuxu i z Windows, ale aby mi na ní zůstávali všechny parametry a práva
souborů, jak je tomu na Ext2.