Zálohování a vyvíjení vlastního systému ?

OldFrog oldfrog na volny.cz
Pondělí Květen 27 04:06:28 CEST 2002

>Nainstaluji linux od nuly tak, aby nebyl ještě pochroumaný z mé strany. Teď
>bych celou partition zabalil tak, aby se zachovala práva souborů a nastavení
>(když by linux kleknul, abych ho pouze rozbalil z této zálohy a jel dál -
>říkejme jí archiv_0). Pokud bych uznal, že jsem stvořil nějaké funkční
>vylepšení, tak abych mohl pohodlně do archiv_0 přidat změny aniž bych ho
>musel celý rozbalovat a opět zabalovat a abych si vytvořil nějaký patch,

man tar
tar --exclude=/proc/* --exlude=/tmp/* -vcIf <archiv_0> </>
tar --compare <...>

>PS: Lze nějak v linuxu zjistit, které soubory se změnily/smazaly/přidaly po
>zkompilování nějakého programu nebo nainstalování RPMka ? Nějaký komplexní

man rpm
rpm --verify
rpm -qil <jmeno_baliku>

Podivejte se do vyse uvedenych odkazu, Vami uvadeny postup lze
realizovat dobre,
sam jsem jej pouzival. Priklady berte pouze pro ilustraci. Rozhodne se
podivejte
na www.root.cz, pred asi 2 mesici se tim presne zabyval jeden clanek.