Zálohování a vyvíjení vlastního systému ?

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Pondělí Květen 27 02:14:03 CEST 2002

n_petr na seznam.cz wrote:

> Ahoj,
> šlo by provádět následující nebo je to hloupost ?
>
> Nainstaluji linux od nuly tak, aby nebyl ještě pochroumaný z mé strany. Teď
> bych celou partition zabalil tak, aby se zachovala práva souborů a nastavení
> (když by linux kleknul, abych ho pouze rozbalil z této zálohy a jel dál -
> říkejme jí archiv_0). Pokud bych uznal, že jsem stvořil nějaké funkční
> vylepšení, tak abych mohl pohodlně do archiv_0 přidat změny aniž bych ho
> musel celý rozbalovat a opět zabalovat a abych si vytvořil nějaký patch,
> [...]

 Prijde mi trosku zbytecne snazit se zalohovat uplne vsechno, vetsina
dulezitych souboru se da omezit do nekolika malo adresaru. Kdyz se vsechno
instaluje z balicku (vcetne snazeni se misto primeho instalovani z tar.gz z
toho udelat nejdriv balicek) a veci bez balicku se instaluji bud do
/usr/local nebo sveho podadresare /opt, tak veci hodne zalohovani jsou
prakticky jen /etc a /home.

 Lubos Lunak
--
 l.lunak na email.cz ; l.lunak na kde.org
 http://dforce.sh.cvut.cz/~seli