RH 7.3 + pálení pomocí WinOnCD 3.70

MUDr. Vítězslav Podivínský daktari.podivinsky na unet.cz
Pondělí Květen 27 11:27:47 CEST 2002

Dne po 27. květen 2002 10:27 jste napsal(a):

> Ja bych to tipoval na chybu WinOnCD. Ja jsem palil RH 7.3 cele s pomoci
> mkisofs a cdrecord a bez problemu probehlo jak vlastni paleni, tak
> instalace z vypalenych CD.

Ja bych k tomu chtel napsat, ze jsem zjistil, ne sam, ale kamos, co mi to
vypaloval v linuxu bez jinych potizi, ze je nejaka divna chyba pri instalaci
na yp-tools-2.6-4.i386.rpm, alespon mne to tam pri instalaci selhalo a museli
jsme ji rozjet nanovo bez tohoto balicku. Kontrolou tohoto souboru na CD
vypalenem a stazenym samostanym balickem jsme na nich nezjistili nic, co by
tohle vysvetlilo.
--
Daktari
Debian Linux

MUDr. Vítězslav Podivínský        http://www.podivinsky.cz
Za Moštěním 221                      tel/fax: 00420464618355
57001 Litomyšl                                 ICQ: 38405650
Czech Republic