RH 7.3 + pálení pomocí WinOnCD 3.70

Pondělí Květen 27 17:53:36 CEST 2002

On Mon, 27 May 2002, Miroslav BENES wrote:

> Klasicky postup (prejmenovani *.iso -> *.raw + pretazeni do editoru v
> rezimu Track Image) neprojde u druheho CD - programem je detekovano jako
> "Audio CD" o delce cca 63 min a je pak samozrejme nepouzitelne. Resenim
> je rucni nastaveni typu na "Mode 1" + delky sektoru na 2048, pak to
> projde bez zavad. Nevim ci je to problem, kdyz stejny postup funguje uz
> dlouho a bez zavad jsem takto bez kontroly vypalil mnoho ISO obrazu.
> IMHO je na tom CD v zahlavi neco ne uplne "koser" ...

Raw format neni to same, co ISO. V ISO jsou sektory 2048 a zbytek se
dopocitava (ECC - Error Correction Code, zaznam Mode1). V RAW formatu jsou
vsechny informace v souboru (2352) a nic se nedopocitava (tj. bez ECC,
tzv. Mode2). U audio CD se provadi zaznam bez ECC (Red Book).

WinOnCD tedy asi spatne detekuje vnitrek souboru, ktery jste mu predhodil.

Pouzijte jiny vypalovaci SW. Druhe i treti CD od RH obsahuji jeden track
(jednu stopu), ktera obsahuje data (tj. Mode1), jinak nic specialniho.

--
                        Milan Keršláger
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz