1. SuSE 8.0 a vmware 3.11-1790, 2. bttv a ATI Rage 128

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Pondělí Květen 27 13:29:21 CEST 2002

> Nojo, ja vim, je mi to lito, ja to zatim nebyl schopen zjistit, a proto se
>
> ptam: jak bych to mohl nejlepe zjistit?

Chip je ATI Radeon Theatre, tuner Philips (16 MB verze mela chip Brooktree
Bt829)
BTTV nepodporuje ani jedno ani druhe. Je nutne pouzit ovladace z GATOSU.
(http://gatos.sourceforge.net/) ati.2 a to ve verzi, ktera odpovida vasi
verzi Xfree86.
Navod na instalaci je obsazen v balicku ati.2
Vysledkem je potom moznost sledovani TV aplikaci Xawtv, vic nic. Pro
grabovani videa by byl potreba jeste modul km pro jadro, rovnez z GATOSU. To
nemam ale odzkousene (Nekdo mozna ano). Teletext se me nepodarilo rozbehat
vubec.

S pozdravem

Josef Vogeltanz
Skoda Dopravni technika s.r.o
Tylova 57, 316 00 Plzen
tel.:+420-019-7736533;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz