RE: Poptávka po originálním ".config" ze SuSE 8.0

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Pondělí Květen 27 13:48:03 CEST 2002

> Ahoj,
> nemohl by mi někdo prosím poslat původní .config ze SuSE 8.0 CZ ?
>
> Díky moc Petr Novák <n_petr na seznam.cz> ... ;-) žabák v linuxu (-;

Kupodivu jej najdete i v adresari /boot. Je skryty pod jinym jmenem a
nanestesti tu nemam system po ruce, abych vam napsal jeho presne jmeno.
Nastesti /boot neobsahuje zas az tolik souboru, aby jste jej nanasel.
je nekde kolem originalnich souboru vmlinuz.

Josef Vogeltanz
Skoda Dopravni technika s.r.o
Tylova 57, 316 00 Plzen
tel.:+420-019-7736533;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz