OT: iptables + oracle client connect problem

Úterý Květen 28 00:06:22 CEST 2002

On 23 May 2002, Peter Ronai wrote:

> Zdravim,
> mam oracle na jednej privatnej sieti a ora clienta na druhej. Medzi tymi
> sietami sa nachadza jeden linux firewall a jeden novell border manager
> (tiez firewall). Nieco ako
>
> ORA_CLIENT--------LINUX_FW-----NOVELL_FW-------ORA_DB
>
> Problem spociva v tom ze toto spojenie beha, avsak nie stale. Bez zasahu
> sa sprava nevypocitatelne - chvilku ide a potom prestane naco zas ide.

Dela se na tech strojich nekde maskarada? Pokud ano, muze byt neaktivni
spojeni zruseno. Pak bud presvedcit klienta/server, aby delal keep-alive
(tj.  posila prazdne datagramy, ktere 'vydrzuji' maskaradu).

> Je to linux 2.4.18/freeswan 1.96/iptables1.2.2; 3com sietovice. Nejavi
> sa mi to ze by to bolo hardverom pretoze som skusal aj prekonfigurovat
> linuxa tak ze sa vzajomne povymienali sietovice, avsak nic z toho.

tcpdump is your friend. Musite prijit na to, kde to 'uz nechodi'.

--
                        Milan Keršláger
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz