OT: iptables + oracle client connect problem

Peter Ronai linux na my-scotland.sk
Úterý Květen 28 11:09:43 CEST 2002

Dakujem ale medzicasom sa problem podarilo vyriesit. Bola to blbost toho
kto nastavoval oracle a ani mne ani kolegovi nenapadlo ze niekto tak
sikovny na oracli moze spravit cosi ako pohnojit nastavenie default gw.
Adresa default gw sa zmenila no a co oraclista vyriesil bolo ze pridal
novu default gw ale staru nezmazal. Ono potom to chodilo zle prave koli
tomu.

> Dela se na tech strojich nekde maskarada? Pokud ano, muze byt neaktivni
> spojeni zruseno. Pak bud presvedcit klienta/server, aby delal keep-alive
> (tj.  posila prazdne datagramy, ktere 'vydrzuji' maskaradu).

Je tam SNAT pre spojenie von ale ziadny NAT s LAN do DMZ

> tcpdump is your friend. Musite prijit na to, kde to 'uz nechodi'.

viem
tcpdump ale na noveli nemate ;)
pouzili sme sniffer

dz