firebird vs. postgres

David Janko djanko na infoware.cz
Úterý Květen 28 15:53:12 CEST 2002

> PostgreSQL. Kvalitu WinBase602 nikomu neberu, ale zdroj nepovazuji za
> relevantni pro srovnavani - ja napr. neznam FireBird, ale k informacim z
> vyse uvedeneho pristupuji znacne vlazne... Doporucuji overit z jinych
> zdroju a ne na firemnich strankach...

s tim souhlasim ....

> PS: Nejvice mne dorazilo 'ACID Compliant', jeste nekdo bude tvrdit, ze
> MySQL je na neco jineho nez hrani?;-))))))

Ano, treba ja ;-). Zalezi samozrejme na ucelu ke kteremu ji potrebujete,
nicmene na vetsinu webovych aplikaci je vynikajici a pro vetsinu IS pro male
az stredni firmy take zcela postacuje. A na oplatku vam nabizi jednoduchou
instalaci, konfiguraci a ovladani, rychlost a velmi slusnou stabilitu ...
( a protoze skoro v kazdem threadu vidim namitku, ze neumi transakce, tak
radeji predem upozornuji, ze je jiz davno umi). Pravda, pro IS typu SAP a
firmu rozsahu Semtin ci ustredni system banky bych uvazoval o necem jinem,
ale myslim ze ne kazdy pise zrovna tento typ aplikaci ;-). Omlouvam se ze se
zde nevyjadruju exaktne k tematu (Firebird nebo postgres) ale snad az tak
daleko od neho nejsem ...

---
Best Regards,
                        David Janko