firebird vs. postgres

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Úterý Květen 28 16:13:12 CEST 2002

On Tue, May 28, 2002 at 02:47:48PM +0200, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Jo prakticke zkusenosti jsou asi takove, ze o PostgreSQL je cast veci
> lez a cast prameni z toho, ze ten, kdo prehled delal se snazil
> vyzdvihnout evidentne WinBase602 bez toho, aniz by znal tak dobre
> PostgreSQL. Kvalitu WinBase602 nikomu neberu, ale zdroj nepovazuji za
> relevantni pro srovnavani - ja napr. neznam FireBird, ale k informacim z
> vyse uvedeneho pristupuji znacne vlazne... Doporucuji overit z jinych
> zdroju a ne na firemnich strankach...

 Ano. Vybrat lepsi SQL pro urcite presne dane zadani povazuji za zakazku
 hodnou dobre konzultanske firmy. Udelat obecne porovnavani nekde na
 "zelene louce" povazuji podobne jako celou tu stranku za p*covinu...

 Dost mne pobavila mista, ktera jsou oznacena jako "lepsi pro
 WinBase602" a pritom sam autor toho testu u jinych SQL popisuje
 vice feature nez u WinBase602 , napr. Types Support, Joins.

 IMHO dobry produkt stranky takoveho typu nema zapotreby....

        Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/