Promise "raid"

Boruvka :) qwe na scnet.cz
Úterý Květen 28 18:52:13 CEST 2002

Zdravim,
    z archivu jsem vycetl, ze jsou zde lide majici zkusenost s Promise "raidem." mirroring
Poradite Mi jak postupovat pri instalaci? RH 7.2, MB MSI K7T Pro2 s "raidem" FastTrack 100
Disky mam pripojene na "raidovem" ide jako hda, hdc
Stahnul jsem si z promise stranek ovladac v 1.2.0.9
Zkousel jsem ruzne kombinace (vytvorit pole pred i po instalaci, s i bez LBA 32, ale nezadarilo se :(
Musim pred spustenim instalace vytvorit v promise BIOSu raid pole?
Po zahajeni instalace zvolim linux dd, linux zavede ovladac z diskety.
Avsak po rebootu mi linux bud nenajede (LI )anebo se mi data nezrcadli.

    Poradite ve strucnosti postup instalace a zprovozneni mirroringu?

    Dekuji za Vas cas, Boruvka :)