Promise "raid"

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Úterý Květen 28 22:44:22 CEST 2002

On Tue, May 28, 2002 at 04:52:13PM -0000, Boruvka :" wrote:
> Zdravim,
>     z archivu jsem vycetl, ze jsou zde lide majici zkusenost s Promise "raidem." mirroring
> Poradite Mi jak postupovat pri instalaci? RH 7.2, MB MSI K7T Pro2 s "raidem" FastTrack 100
> Disky mam pripojene na "raidovem" ide jako hda, hdc
> Stahnul jsem si z promise stranek ovladac v 1.2.0.9
> Zkousel jsem ruzne kombinace (vytvorit pole pred i po instalaci, s i bez LBA 32, ale nezadarilo se :(
> Musim pred spustenim instalace vytvorit v promise BIOSu raid pole?
> Po zahajeni instalace zvolim linux dd, linux zavede ovladac z diskety.
> [...]

Ja jsem resil instalaci tak, ze jsem nainstaloval RH7.2 na neraidovy
disky, pak jsem v tom systemu vymenil jadro za 2.4.18 z RH7.3,
zakompiloval podporu pro ataraid a pdcraid _primo_ do jadra,
to nabootoval (z diskety, RH7.2 i 7.3 maji stare lilo, ktere neumozni
zapis na raidy a podobna zverstva) a pretahl obsah disku na raid.

(system jsem potom z lenosti nechal bootovat z floppiny)

Jak to udelat s ovladaci od vyrobce nevim, ale moc bych tomuto reseni
neduveroval, viz archiv.

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/