firebird vs. postgres

Ondrej Koala Vacha koala na fi.muni.cz
Úterý Květen 28 22:49:37 CEST 2002

On Tue, 28 May 2002, Michal Kubecek wrote:

> nedávno jsem se v dokumentaci dočetl, že foreign keys jsou zbytečné,
> stored procedures jsou škodlivé, triggery jakbysmet, atd.)
> Veškerá kontrola integrity dat je proto na straně klienta, což je
> pro praktické nasazení na cokoli jiného než jednoduchý datastore
> (byť obrovský) zcela mimo hru. Takže ani na IS sebemenší firmy

Trochu mi uchazi, v cem je rozdil, jestli se o integritu staram sam, nebo
sam prostrednictvim stored procedures. Uznavam, ze pomoci SP je to
elegantnejsi, ale nakonec je to jedno, nebo ne?
Pokud je to mysleno tak, ze klient muze cokoli, a teprve SP to davaji do
poradku, pak je take reseni vyhodit klienta.

--
Ondrej Koala Vacha