Vyber fontu v KDE 3.0

Martin Spirk Martin.Spirk_zavinac_pvt.cz na mh.pvt.cz
Středa Květen 29 08:14:27 CEST 2002

Zdravim vespolek,

narazil jsem na zajimavy problem, tedy doufam ze to neni FAQ, ted je tady
tech dotazu na fonty tolik, ze jsem ztratil prehled.

RedHat 7.3 -> KDE 3.0

Aplikace KDE maji oproti verzi 2.2.1 docela vylepsenou nabidku fontu, uz se
nenabizi jen courier, ale jsou odliseny ruzne druhy courieru, ktere jsou
nainstalovany, takze napr. me system nabizi
Courier [Adobe]
Courier [Bitsream]
Courier [Biznet]
atd.
Bohuzel jsem zjistil, ze tou nabidkou to taky konci, at z nich vyberu ktery
chci, pro zobrazeni se vzdy pouzije ten samy (hadam ze je to ten ktery je v
seznamu uvedeny jako prvni).
Zajimalo by me, jestli je to obecny bug, nebo jestli je to jen muj problem a
vsem ostatnim to funguje dobre?

Dobre je to videt prave na fontu courier napr. na znaku - (minus, pomlcka). U
Adobe fontu je takova mala, nedomrla ostatni maji normalni - viz fontselector
z gnome.

		Martin