OT: JavaSkript a čeština

Oak Oak.brno na seznam.cz
Středa Květen 29 09:35:27 CEST 2002

Dobrý den,

čeština: na InternetExploreru od v. 6 mi jsou reportovány
problémy s nefunkčností skriptu, což je způsobeno chybnou
interpretací češtiny. Zkoušel jsem i zduplikovat data
do CP1250 a nepomáhá to (na všem ostatním včetně IE
starších vše běhá bezchybně).

Dokud chcete data jen vypsat třeba pomocí
document.write(polozka[i].jmeno), kde 'jmeno' je souřadnice
(textový řetězec) vektoru 'plozka' s indexem 'i', pak
je vše O.K.

Ale u vyhledávacích funkcí, kde provádím z původních
třeba 200 vektorů výběr a vybrané položky zapíšu do
vektorů nových, a ty pak vypíšu se čeština zkazí. A to
tím způsobem, že pokud se objeví český znak v posledních
asi 3-ch znacích textového řetězce, dojde k odlišné
interpretaci (řídící kód) a skript celý zkrachuje.

Nemáte zkušenosti? Jediný co mě zatím napadlo, je ukládat
do výběrového vektoru jen čísla vybíraných vektorů, a
data vypisovat přímo z původního vektoru. To by mohlo být
řešením pro nové aplety, ale předělávat takto všechny
již vytvořený funkce...

Zdraví

Oak

Reklama: