Promise "raid"

Mirek Petricek mirek na petricek.cz
Středa Květen 29 09:10:46 CEST 2002

On Tue, May 28, 2002 at 04:52:13PM -0000, Boruvka :) wrote:
>     z archivu jsem vycetl, ze jsou zde lide majici zkusenost s Promise "raidem." mirroring
> Poradite Mi jak postupovat pri instalaci? RH 7.2, MB MSI K7T Pro2 s "raidem" FastTrack 100

Ja jsem pouzil binarni moduly pro Fastrack100 TX2. Postupoval jsem
asi tak, ze jsem sestavil pole v BIOSu radice a nabootoval jadro z
instalacniho CD RH 7.2, ovsem bez podpory ide (ide2=0 ide3=0...). Kdyz
se instalacni program zeptal na driver disk, tak jsem mu podstrcil
disketu stazenou z promise.com.

Pak uz jsem v disk druidu oba disky nevidel samostatne jako hda a hdb,
ale vcelku (sda). Dal uz staci instalaci provest beznym zpusobem.

Jako zavadec muzete pouzit jak grub tak lilo, ovsem neinstalujte je do
MBR (sda), ale do sda1, nebo do jine aktivni primarni partition. Kdyz
jsem napoprve nainstaloval do MBR tak system nenabehl.

V okamziku kdy instalace skonci a na obrazovce je hlaska, ze vam Red
Hat gratuluje, atd. je treba se prepnout na terminal (Ctrl-Alt-F2),
namountovat disketu s ovladacem (mount /dev/fd0 /mnt/floppy) a pustit
program, ktery zajisti prekopirovani ovladace a aktualizaci initrd
(/mnt/floppy/setup-ft).

Ostatne cely postup je take popsan v textovem souboru s ovladacem.

viz. http://www.promise.com/support/linux_eng.asp

--
/*     Miroslav Petricek           mirek na petricek.cz
       Brno, Czech Rep.        mpetricek na uniscomp.cz