firebird vs. postgres

Ondrej Koala Vacha koala na fi.muni.cz
Středa Květen 29 09:46:05 CEST 2002

On Wed, 29 May 2002, Jiri Chaloupka wrote:

> A na tom je neco spatneho? V jave a jiste i jinych jazycich si u metody
> nadefinuji private ci protected a je to. Proste vec pro vnitrni pouziti,
> kterou nelze volat z venci.

Mozne si nerozumime v tom, kdo je to 'klient'. Pokud jsem to ja sam,
a pisu aplikaci, tak opravdu nevidim az tak rozdil, jestli napisu
proceduru a udelam z ni stored proceduru, nebo ji necham ve svem kodu.

Pokud je 'klient' nekdo jiny, kdi muze zadavat ruzne prikazy, pak SP je
opravdu nezbytna, aby v databazi nebyl uplny zmatek.

--
Ondrej Koala Vacha