firebird vs. postgres

Jiri Chaloupka dev na b2bexpander.com
Středa Květen 29 09:55:28 CEST 2002

> Mozne si nerozumime v tom, kdo je to 'klient'. Pokud jsem to ja sam,
> a pisu aplikaci, tak opravdu nevidim az tak rozdil, jestli napisu
> proceduru a udelam z ni stored proceduru, nebo ji necham ve svem kodu.
>
> Pokud je 'klient' nekdo jiny, kdi muze zadavat ruzne prikazy, pak SP je

> opravdu nezbytna, aby v databazi nebyl uplny zmatek.
>
> --
> Ondrej Koala Vacha

A co kdyz to nechci ani ja sam volat zvenci? Vec kterou jsem udelal proto,
aby resila urcity krok, a nechci aby byl k dispozici mezistupen.
Nebo proto ze to planuji v budoucnu udelat jinak a kdyby ona chranena
metoda byla pouzita z vecni, tak bych po one uprave musel prepisovat i
klientsky program.

--
Jiri Chaloupka
B2BExpander.com