mplayer - pozice titulku

marek cervenka cer20um na axpsu.fpf.slu.cz
Středa Květen 29 11:08:09 CEST 2002

> mplayer -vo sdl
>
> Potom bude zobrazovat titulky prave v onech cernych pruzich. Bylo to az od
> nejake verze, ale nejsem si jisty od ktere presne...

tohle funguje pekne, jeste velikost fontu a je to doma
mam ted sice trochu problem s tim, ze mne nabehnou dve okna (jedno zustane
cerne, ve druhem je film) a nefunguje ovladani pres gui, ale to uz je jina
pohadka

jeste se podivam do zdrojaku k xv, jestli to tam taky nejak nejde (xv ja
radsi)

Marek Cervenka
Centrum Vypocetni Techniky
CVT - http://cvt.fpf.slu.cz