mplayer - pozice titulku

Tomas Konir moje na molly.vabo.cz
Středa Květen 29 15:41:22 CEST 2002

On Wed, 29 May 2002, marek cervenka wrote:

> zdravim,
>
> chtel bych se zeptat zda nekdo resil problem s umistenim titulku v
> mplayeru
> standartne mplayer zobrazuje titulky v OSD primo ve filmu
> s pozici lze jeste hybat parametrem -subpos (nicmene to neni to prave
> orechove)
> vetsina filmu ma nahore a dole cerny pruh, v kterem by titulky byly
> asi lepe citelnejsi (myslim ze na win to umi napr. mdvd)
>
> diky za pripadne info

Resil jsem to a napsal maly patch, ktery pridava dolu prostor na titulky.
je napsany pro XV a X11, ale nemel jsem cas ho napsat tak, aby fungoval i
pri pouziti GUI. Pridava dva parametry -subbox "siclo v % z vysky filmu) a
-autosubbox (prida tak velky prostor, aby dosahl rozmery monitoru).
K nalezeni je na http://molly.vabo.cz/~moje/mplayer-subbox.diff a je
oproti CVS (zatim ho udrzuju). Titulky se daji nahoru a dolu posouvat
klavesami 'r' a 't' (ale to umi mplayer sam o sobe).

	MOJE

--
Tomas Konir
Brno