Cestina v Debianu

MUDr. Vítězslav Podivínský daktari.podivinsky na unet.cz
Středa Květen 29 12:48:49 CEST 2002

Vazeni linuxaci, zdravim!

Opravdu jsem nejen sam hledal v FAQ, zkousel locale, export LC_ALL= jak czech,
tak cs_CZ.iso8859-2, zapisoval do /home/ja/.bash-profile export, do
/root/.profile a to vyse uvedene, mam ted:
LANG=cs_CZ.ISO-8859-2
LC_CTYPE="czech"
LC_NUMERIC="czech"
LC_TIME="czech"
LC_COLLATE="czech"
LC_MONETARY="czech"
LC_MESSAGES="czech"
LC_PAPER="czech"
LC_NAME="czech"
LC_ADDRESS="czech"
LC_TELEPHONE="czech"
LC_MEASUREMENT="czech"
LC_IDENTIFICATION="czech"
LC_ALL=czech
mel jsem tam vsude i cs_CZ.ISO-8859-2,
a jedine, co mne faliruje, ale nemelo by se to prece projevit, je ten prvni
 radek o LANG, ale LC_ALL preci prebiji!

O co jde? Cestina mi jde u malych pismen: ěščřžýáíéůú, mam ted:
ale jde mi jen: ÉÁÚÓÝÍ, ale T,R,C,D,Z,S mi nejde s hackem(háčkem).
Nekde neco nevidim pro oci:-( Moc Vas prosim, kdo toto jis resil(Debian Potato
pravidelne aktualizovan, KDE3.0), treba jen odkaz, treba i na soukromy mejl,
dekuji za pomoc a nakopnuti spravnym smerem....
Ja tam proste ten hacek nedostanu!

--
Daktari
Debian Linux

MUDr. Vítězslav Podivínský        http://www.podivinsky.cz
Za Moštěním 221                      tel/fax: 00420464618355
57001 Litomyšl                                 ICQ: 38405650
Czech Republic