Cestina v Debianu

Lumír Jasiok lumir.jasiok na vsb.cz
Středa Květen 29 12:58:22 CEST 2002

On Wed, 29 May 2002, MUDr. Vítězslav Podivínský wrote:

> Vazeni linuxaci, zdravim!
>
> Opravdu jsem nejen sam hledal v FAQ, zkousel locale, export LC_ALL= jak czech,
> tak cs_CZ.iso8859-2, zapisoval do /home/ja/.bash-profile export, do
> /root/.profile a to vyse uvedene, mam ted:
> [...]
Spravne tam patri jen cs_CZ.

> a jedine, co mne faliruje, ale nemelo by se to prece projevit, je ten prvni
>  radek o LANG, ale LC_ALL preci prebiji!
>
> O co jde? Cestina mi jde u malych pismen: ěščřžýáíéůú, mam ted:
> ale jde mi jen: ÉÁÚÓÝÍ, ale T,R,C,D,Z,S mi nejde s hackem(háčkem).
> Nekde neco nevidim pro oci:-( Moc Vas prosim, kdo toto jis resil(Debian Potato
> pravidelne aktualizovan, KDE3.0), treba jen odkaz, treba i na soukromy mejl,
> dekuji za pomoc a nakopnuti spravnym smerem....
> Ja tam proste ten hacek nedostanu!
Mate vygenerovany locale?
Podivejte se, zda mate soubor /etc/locale.gen a v nem treba takovy zaznam:
cs_CZ ISO-8859-2
en_US ISO-8859-1
Pokud ne, tak tam musite ten soubor doplnit a pomoci locale-gen
vygenerovat ceske locale.
Pak by to uz melo fungovat.

S pozdravem

Lumir Jasiok

--

  Lumír Jasiok      	Student VSB-TU Ostrava
  email:          	Lumir.Jasiok na vsb.cz
  MOTTO: 	 	Unix je user-friendly, ale sve
                	pratele si vybira.