bttv - stereo zvuk u PV951?

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Středa Květen 29 14:25:07 CEST 2002

On Út, 2002-05-28 at 15:47, marek.kubesa wrote:
> Když jsem tenkrát tu kartu koupil a pokoušel se rozjet  zvuk, tak to
> právě nemohlo natáhnout ovladač k tomu čipu pro zvuk (pic16c54) Ladění
> fungovalo ale zvuk ne.

presne tak.

> Pomohlo vždy natáhnout bttv pro kartu 40 a pak zpátky 42. Tím se
> aktivoval ten slavný čip a zvuk šlapal.

mi nekdy pomuze rmmod tvaudio; insmod tvaudio, ale jen nekdy. Nekdy
treba vypadne zvuk pri prepinani TV stanic v xawtv, pak ale staci se
znovu vratit k minule stanici a jeste jednou zvolit tu novou a uz to
jede OK. V logu jsou videt hlasky error write nekam. Psal jsem to primo
autorovi bttv, ale neozval se.

> Aby to fungovalo jak má po startu, bylo třebal upravit konfigurák pro
> moduly co se natahují při startu systému. Tam jsem připsal (po dnech
> laborování a hledání po internetu) tvaudio před bttv a začalo to
> fungovat

zajimave, to hned zkusim. diky.

> tvaudio měl v /etc/modules.conf  před bttv a s nějakým tím "preinstall"
> tak to nenatahovalo správně.

hmm, tak tak.

> Co koukám na ten tvůj log, tak to tam natahuje správně.

ano, ale jen nekdy! Nekdy zase ne. Kazdy den pocitac zapinam a vypinam,
takze kazdy den nevim, do ceho zrovna bootuju. Hmmm, mozna by bylo
reseni pocitac nikdy nevypinat :-)

Petr