OpenOffice1.0

Petr Simandl simandl na mujmail.cz
Středa Květen 29 16:12:02 CEST 2002

Ahoj,
   nehral sis nahodou s fontama v Xech? OO (zda se mi) pozaduje
pravdepodobne font urciteho jmena a jiny nechce. A ten by
treba zrovna mohl chybet.
neco jako
# where to look for fonts
#
catalogue = /usr/X11R6/lib/X11/fonts/misc:unscaled,
	/usr/X11R6/lib/X11/fonts/75dpi:unscaled,
	/usr/X11R6/lib/X11/fonts/100dpi:unscaled,
	/usr/X11R6/lib/X11/fonts/misc,
	/usr/X11R6/lib/X11/fonts/Type1,
	/usr/X11R6/lib/X11/fonts/Speedo,
	/usr/X11R6/lib/X11/fonts/CID,
	/usr/X11R6/lib/X11/fonts/local,
	/usr/X11R6/lib/X11/fonts/75dpi,
	/usr/X11R6/lib/X11/fonts/100dpi,
	/usr/share/fonts/default/Type1,
	/usr/share/fonts/default/TrueType,

v /etc/X11/fs/config by ho mohlo uspokojit. Pokud je to prave absenci
fontu a pokud pouzivas fontserver a pokud mas neco jako RH7x :)
Petr
P.S. nevite nekdo jak se ten font jmenuje a jestli se da v OO zmenit?