nelze najít modul pro block-major-16

Marián Kyral marian.kyral na tiscali.cz
Středa Květen 29 17:44:31 CEST 2002

Ahoj,
při startu RH7.3 se mi (většinou, někdy ne) zobrazí hlášení:
modprobe nelze najít modul pro pro block-major-16
(volně přeloženo, ač s podivem, tahle hláška není nikde v /var/log :-()

brw-rw----    1 root     disk      16,   0 dub 11 16:25 gscd
podle /dev jsem si našel ovladač v jádře linuxu.
linux/drivers/block/gscd.c - GoldStar R420 CDROM driver

Hezké, ale já žádného Goldstara nemám a v modules není tenhle ovladač
ani zkompilován.

Jak bych se toho mohl zbavit?
V Bugzile jsem nic nenašel a google byl taky vedle z major-16 7.3 :-)

díky
--
Marián Kyral
email : marian.kyral na tiscali.cz

          checking for intelligent life... not found
                            The Gimp 1.2 (configure)