jaký modul pro block-major-16?

Adam Rogalewicz xrogalew na informatics.muni.cz
Pátek Květen 31 11:37:50 CEST 2002

 Marián Kyral napsal:
> při startu RH7.3 se mi (většinou, někdy ne) zobrazí hlášení:
> modprobe nelze najít modul pro pro block-major-16
>
> brw-rw----    1 root     disk      16,   0 dub 11 16:25 gscd
> podle /dev jsem si našel ovladač v jádře linuxu.
> linux/drivers/block/gscd.c - GoldStar R420 CDROM driver

Pokud takoveto zarizeni nemate, a chcete se hlasky zbavit, tak do
/etc/modules.conf dopiste radek
alias block-major-16 off

Hlaska se zobrazuje pravdepodobne proto, ze ve startovacich skriptech se
neco (kudzu?) pokousi podobne zarizeni automaticky nadetekovat.

s pozdravem

-- Adam Rogalewicz

Za výše uvedené údaje autor neručí ...
* e-mail : adam na rogalewicz.cz xrogalew na informatics.muni.cz    *
* web    : http://www.fi.muni.cz/~xrogalew                    *

"Neni divu, ze jsem zmaten. Jeden z mych rodicu byl muz a druhy zena."