Textovy YaST2 (Re: SuSE Linux 8.0 - velke zklamani...)

Pavel Machek pavel na suse.cz
Středa Květen 29 20:35:33 CEST 2002

Ahoj!

> "Standardni vlastnosti unixovych terminalu" jsou dedictvi starsi nez Unix
> a neni to neco, co by bylo zrovna nejlepe vymysleno. Priklady: date cat
> na soubor, ve kterem je nahodou nejake svinstvo a pak se jen divite, do
> jakeho stavu se ten terminal dostal (at zije in-band signalling);
> suspendujete program, ktery nastavil cerne pismo na cernem pozadi a nic
> nevidite. Atd.

S tim se daj delat jeste lepsi fory. Vyrobte nekomu uzivatelsky ucet,
a jako inicialni heslo mu dejte "remove -rf ~".

Pak modifikujte login tak aby se zeptal na username, pak napsal

Password: , zmenil barvu na cernou na cerne a trisknul se spojenim. Mila

obet uz "Connection closed by foreign host" neuvidi a "heslo" si nejspis
napise do shellu. Kdyz jsem to zkousel, chytilo se ~50% lidi.

								pavel
--
Philips Velo 1: 1"x4"x8", 300gram, 60, 12MB, 40bogomips, linux, mutt,
details at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/velo/index.html.