UnitedLinux?

Honza Pazdziora adelton na fi.muni.cz
Čtvrtek Květen 30 19:36:55 CEST 2002

On Thu, 30 May 2002 13:29:10 +0000 (UTC), Jan Kasprzak <kas na informatics.muni.cz> wrote:
> Tusite nekdo, co je presne mysleno pod pojmem UnitedLinux
> (http://www.unitedlinux.org/)?
>
> Ja chapu ze jde o nejaky spolecny projekt Conectivy, Caldery, SuSE
> a TurboLinuxu na vytvoreni LSB-compliant systemu (coz ale je RedHat
> taky a Debian tusim taky, nemluve o nekterych ze zucastnenych). Z jejich
> prezentace mi ale neni jasne, o co presne pujde. Jestli dohromady
> bude fungovat tvorba balicku, nebo jestli i bude jeden instalator
> a konfigurator spolecny pro vsechny "verze" (myslim tim obdobu
> YaSTu/Anacondy).

> [...]

Podle slashdotu je to snaha o protivahu RedHatu, protoze kazdy z tech
zucastnenych ma rozumny lokalni trh v ruznych castech sveta, a tak se
snazi vytvorit distribuci (a pravdepodobne taky znacku), ktera
by byla globalni. Myslim, ze v teto chvili ani oni sami nevi, kam by
chteli smerovat.

 .project: Perl, mod_perl, DBI, Oracle, auth. WWW servers, XML/XSL, ...