tcpserver versus inetd a nastaveni ftp serveru

petr.podrabsky na cz.abb.com petr.podrabsky na cz.abb.com
Pátek Květen 31 09:25:57 CEST 2002

Zdravim vespolek,

potrebuji nastavit ftp server. Zjistil jsem, ze se da nastavit treba
wu-ftpd pod inetd nastavit jako sluzba takto:

|The inetd.conf entries for wu-ftpd:
|ftp stream tcp nowait root /usr/local/bin/virtuald \
|        virtuald /virtual/conf.ftp wu.ftpd -l -a

Na linuxu mi jede tcpserver pro qmail. Chci se se zeptat, co doporucujete,
zda dat wu-ftpd nastavit jako nejakou sluzbu tcpserveru (coz nevim jak a
zda se to vubec da) nebo je lepsi pridat ftp do rc adresaru a spoustet jej
pri startu.

Petr