mrtg & meranie switchu

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Pátek Květen 31 09:34:34 CEST 2002

hello .. :-{))

v ramci zvedavosti som si zavesil mrtg na meranie nasho cisco switchu ..

snmp sa chytilo .. grafy kreslim ..

jedina zvlastnost je, ze mam viac grafov, ako portov na switchi ..

konkretne mi najzaujimavejsi pripada hned prvy:

	1:public na 192.168.1.1

pretoze pokusmi a meranim som zistil, ze port 1 na switchi je v snmp
2:public na 192.168.1.1 .. ( prehanal som trafiic a zistoval, kde sa mi co
zjavi )

na 1:public na 192.168.1.1 mam priebezne taketo cisla:
( nezavisle na trafficu na ostatnych portoch, ci celkovom objeme dat )

1022827500 108 6 109 6
1022827200 109 6 109 7
1022826900 109 6 109 7
1022826600 108 6 109 6

viete niekto co to je ?

( switch je CISCO Catalyst WS-2912-XL-EN )

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying
                                       Look At Your Young Man Dying