Cestina v Debianu

Martin Povolny xpovolny na fi.muni.cz
Pátek Květen 31 14:52:17 CEST 2002

On Wed, 29 May 2002 15:35:53 +0000 (UTC), Lumír Jasiok wrote:

> Nevadi, to se stane. Hlavne, ze je na svete dalsi spokojeny Linxovy
> uzivatel. Nezalezi na tom kolik vede cest do Rima, ale dulezite je, ze tam
> vsichni dorazi :-).
> S pozdravem
>
> Lumir Jasiok

Sice s krizkem po funuse, ale jeste bych poznamenal, ze pokud pouzijete
standardni debianovsky postup "dpkg-reconfigure locales", tak nejenze
nemuzete /etc/locales.gen vygenerovat spatne, ale ani se vam nepodari
zapomenout spustit "locale-gen" ;-)

--
Martin Povolný, xpovolny na fi.muni.cz, http://www.fi.muni.cz/~xpovolny

Daląí informace o konferenci Linux