Cestina v Debianu

Lumír Jasiok lumir.jasiok na vsb.cz
Středa Květen 29 17:35:37 CEST 2002

On Wed, 29 May 2002, MUDr. Vítězslav Podivínský wrote:
> To jse ono: ZLATA slova: Ja idiot zapomel( a za to se vserm zucastnenym
> omlouvam) spustit locale-gen!!!!
> TED je vse v okeju a ja moc dekuji za trpelivost s mou blbosti:-(
>
> «»ŘĎ atd vcetně MC: vse vygenerovano v poradku. Zobrazovani fontu v poradku,
> MC jiz ne cinske pismo, ale citelna latinka! :-)))

Nevadi, to se stane. Hlavne, ze je na svete dalsi spokojeny Linxovy
uzivatel. Nezalezi na tom kolik vede cest do Rima, ale dulezite je, ze tam
vsichni dorazi :-).
S pozdravem

Lumir Jasiok

--

  Lumír Jasiok      	Student VSB-TU Ostrava
  email:          	Lumir.Jasiok na vsb.cz
  MOTTO: 	 	Unix je user-friendly, ale sve
                	pratele si vybira.

Daląí informace o konferenci Linux