Internetove bankovnictvi je jiz samozrejmosti

Jurecka, Karel karel.jurecka na epcos.com
Pátek Listopad 1 08:59:50 CET 2002

	Naprosto souhlasim, pro banku by asi byl velky rozdil, kdyby brblala
vetsi firma, ktera ma u
	nich ucet, ze jim to nechodi tak jak ma v Mozille, ale jako
"obycejny" uzivatel jejich konta
	to pravdepodobne nezmeni nic :-(.

	KJ

	Vahu to ma presne takovou, jaky je prumerny stav kont tech
	protestujicich. Je to proste o penezich, pokud tato brblajici
	skupina prinasi bance prijem vetsi nez mely, tak to bude resit,
	pokud ne, tak na vas bude kaslat.
	S tim muzete souhlasit i nesouhlasit, ale bud muzete najit ustav
	jiny, nebo vyrazne zvysit stav sveho konta.