Internetove bankovnictvi je jiz samozrejmosti

PERPETUM web design info na perpetum.cz
Sobota Listopad 2 19:57:26 CET 2002

> Naprosto souhlasim, pro banku by asi byl velky rozdil, kdyby brblala
> vetsi firma, ktera ma u
> nich ucet, ze jim to nechodi tak jak ma v Mozille, ale jako
> "obycejny" uzivatel jejich konta
> to pravdepodobne nezmeni nic :-(.

Nevim jak to funguje konktetne, ale mel jsem z toho pruzkumu pocit (a myslim
ze mi to i 'operatorka' rikala) ze je to anonymni. Takze v tom jejich
pruzkumu nema muj (nebo kohokoliv jineho) hlas vahu podle toho kolik mam na
uctu penez a jen statistickou hodnotu vzhledem k celkovemu poctu oslovenych.
Proto jsem zde upozornoval aby si na to stezoval kazdy dalsi pripadny klient
banky a budou to muset brat v potaz.
To ze nekdo nema TED velke mnozstvi penez neznamena ze je to pro ni
nezajimavy klient. Muze byt pro ne zajimavy jako zajemce o hypoteku,
stavebni sporeni, duchodove pojisteni, Multiservis, etc etc....

    Petr