Apache: MaxClientsPerHost ?

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pátek Listopad 1 10:36:55 CET 2002

Pavel Kankovsky wrote:
: On Wed, 30 Oct 2002, Jan Kasprzak wrote:
:
: > 	Nevite nekdo jestli existuje moznost v Apachovi omezit mnozstvi
: > spojeni z jedne IP adresy? Reseni ktere je ted na /. v sekci Apache
: > mi nevyhovuje - nechci klienty omezovat na pocet stazenych stranek
: > v casovem intervalu, ale na pocet soucasne otevrenych spojeni.
:
: Neco podobneho se resilo na Incidents a nekdo na to vyrobil patch:
:
	To je presne to co bylo na /. a co nepotrebuju - oni se v podstate
snazi omezit pocet spojeni za jednotku casu. Tohle nechci, ja bych chtel
omezit pocet spojeni v jednom okamziku z jedne IP adresy. To co hledam
poslal drive Roman David:

 http://dominia.org/djao/limitipconn.html

	Zatim jsem nezkousel ale asi je to ono.

-Y.

|-- If you start doing things because you hate others and want to screw  --|
|-- them over the end result is bad.   --Linus Torvalds to the BBC News  --|