LDAP: davkove generovani obsahu

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pátek Listopad 1 10:43:44 CET 2002

	Dobry den,

	pred mesicem nebo tak nejak jsem se tady ptal, jestli nekdo negeneruje
data do LDAPu z nejake databaze nebo jineho externiho zdroje. Potreboval jsem
skript, kteremu bych predhodil LDIF soubor ziskany pres ldapsearch
a LDIF soubor ziskany vygenerovanim z databaze, a vysledek by byl
soubor pro ldapmodify, ktery by jen aplikoval zmeny.

	Protoze nikdo nic takoveho nemel, napsal jsem si tohle sam.
Jeste to neni uplne dokonale (kazdy objekt ktery je zmeneny se nejprve
smaze a pak vytvori novy misto aby se jen menily jednotlive atributy),
ale pokud by nekdo mel zajem, jsem schopen to poslat e-mailem.

-Yenya

|-- If you start doing things because you hate others and want to screw  --|
|-- them over the end result is bad.   --Linus Torvalds to the BBC News  --|